FBI rukavice - u gostima kod Mignnone

Bliži se Božić i novogodišnje ludilo pa da objavim svoje radove koje sam isprobala na predivnom blogu La cuisine creative u okviru igre FBI - rukavice. Osnivač igre je  Mamajac.



Kolač od jabuka





Radila sam ga u obliku malih kuglofa i ispalo mi je šest komada. Isprva sam mislila da neće biti niša od njega, a kad sam ga izvadila oduševila sam se koliko je bio sočan.

Sastojci:
150 g mekanog maslaca,
150 g šećera
3 jaja
1 flašica arome vanilije
300 g brašna
oko 600 g jabuka u komadićima

Priprema:
Jabuke oguliti i izrezati na kockice. Umutiti maslac i šećer, dodati jedno po jedno jaje, vaniliju, brašno i na kraju jabuke. Izjednačiti smjesu i sipati u kalup . Peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 175 C oko 50 minuta... poslužiti toplo.





Pikantni šnicli sa šampinjonima


Jednom riječju fenomenalno.

Sastojci:
600 g telećeg mesa
2 veće glavice luka
1 mrkva
1/2 korjena celera
500 g šampinjona
sol, biber,
1 žlica gustina
100 g špeka


Priprema:
Teleće meso izrezati na manje šnicle, začiniti po ukusu i kratko propržiti na ulju sa obje strane, izvaditi iz zdjele i odložiti na tanjur. Dodati povrće (luk, mrkvu, celer) isjeckano na sitne kockice, propržiti na tom istom ulju, pa vratiti šnicle i špek, začiniti, dodati malo vode da prekrije meso i dinstati dok meso i povrće ne omekšaju, oko 40-tak minuta.
Šampinjone isjeći na listiće, dodati mesu i povrću i sve zajedno dinstati još 20-tak minuta. Pri kraju kuhanja razmutiti žlicu gustina u malo hladne vode, i zgusnuti umak od povrća i mesa. Posuti sitno sjeckanim peršinovim lisćem i poslužiti uz pire krompir.





Roladice sa kačkavaljem




Ove roladice će se kod mene naći još najmanje 100 puta, brze i prefine.

Sastojci:
750 g brašna za dizana tijesta
250 g margarina
2 žumanjca
1 suhi kvasac
1,5 žlica soli
oko 5 dl mlijeka
200 g kačkavalja ili gaude
1 jaje za premazivanje



Priprema:
U posudu staviti brašno, kvasac, sol, žumanjca, margarin i na kraju toplim mlijeko i zamijesiti srednje meko tijesto. Pokriti i ostaviti da odmara oko pola sata.
Tijesto razvaljati tanko u četvrtastu koru i izrezati na kvadrate 7x7 cm. Na svaki kvadratić staviti po stapić sira. Rubove premazati sa jajetom da se bolje zalijepe, zaviti u roladu i stavljati na pleh. Sve još odozgo premazati umućenim jajetom i posuti sezamom.
Peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 200 C dok fino ne porumene.






Primjedbe

Autor mignonne rekao je…
Draga Mary, kao prvo oprosti sto nisam odmah ostavila komentar, ali tvoj blog mi je nekako promakao i sada sam ga lepo zabelezila, pa cu doci joj koji put da pogledam sta se tu sve fino kuva.;)))
Hvala ti puno na ucescu u igrici i jako me veseli da su ti se dopali receptici, sve sto si pripremila izgleda za cistu peticu, i nadam se da se i tvojim ukucanima svidelo... mogu ti reci da su i nama snicle pripremljene na ovaj nacin medju omiljenima i cesto se nadju na stolu.;)) Saljem jedan veeeliki pozdrav....;)))
Autor Marija rekao je…
Hvala na pohvalama, odlični su nam tvoji recepti i sigurno će se naći još puno puta na našem stolu :)