Gulaš sa crnom pivom

Miris gulaša me uvijek podsjeti na kišne jesenske dane kad mi paše hrana koja me zagrije. Kod nas je još uvijek vruće, ali prema prognozama bi ovaj vikend trebao biti hladan i navodno kraj ljeta...Možda mi je malo žao, ali veselim se jesenskoj hrani i ispijanju toplog čaja zamotana u deku.


Sastojci:
1 kg junetine
50 g sušenog špeka
500 ml crne pive
3 veća luka
2 režnja češnjaka
2 veće mrkve
1/4 srednjeg korjena celera
2 lovorova lista
2 žlice koncentrata rajčice
1 žličica crvene paprike
sol, papar
voda za dolijevanje
Priprema:
Špek izrezati na ploške i staviti ga na malo ulja da se otopi masnoća. Dodati mu isjeckani luk te ga prodinstati da postane staklast. Zatim dodati sitno izrezan celer (ja ga isjeckam u multipraktiku), mrkvu izrezanu na malo veće komadiće, isjeckani češnjak i lovorov list. Ostaviti da se malo prodinsta.
Junetinu izrezati na malo veće komadiće i dodati na povrće. Dinstati dok sa svih strana ne posvijetli. Posoliti, popapriti, dodati crvenu papriku, koncentrat rajčice te zaliti sa crnom pivom.
Na laganoj vatri kuhati poluotklopljeno cca 2,5 sata uz dolijevanje vode prema potrebi. Gulaš je gotov kad meso bude potpuno mekano.
Poslužiti uz okruglice od kruha, žgance, njoke ili krumpir.





Primjedbe