Smeđa riža i cikla



Ovo mi je jedn od omiljenih priloga (salata).

Sastojci:
smeđa riža
cikla
mladi luk (u nedostatku može i običan)
sol, ulje, ocat

Priprema:
Rižu skuhati, a cikli staviti peći u pećnicu na cca 45-60 minuta (zavisi od veličine, isprobati sa vilicom da li je mekana).  Cikla se može i skuhati, kako vam je draže.
Izrezati ciklu i luk i umiješati u rižu. Začiniti po želji.                     

Primjedbe

Autor Nada rekao je…
Interesantno, a vjerujem i jako fino. Sviđa mi se kombinacija. Ciklu inače baš volim, a volim i rižu.
Korisnik Anonimno rekao je…
Ne znam kolko puta sam vec rekal ali cvekla je mom tati najomiljeniej povrce.I sada nadjem tako mnogo ovih ideja da ag obradujem;))Super;)
Autor Nina rekao je…
boja je odlična :)
volim ciklu
Korisnik Anonimno rekao je…
Jako interesantno mi izgleda, nikad to još nisam probala. Smeđu rižu često konzumiram... priznajem zaintrigirala si me, moram ovo napraviti.Ciklu obožavam!:)

Lijep pozdrav:)
Autor Laka kuharica rekao je…
Neobična kombinacija, ali kako volim i ciklu i rižu, sigurna sam da je jako dobra!