Tiramisu



Radila sam ga nakon dužeg vremena i već sam zaboravila kako se svaki put oduševim ovim finim kremastim desertom.

Sastojci:
4 žumanjka
10 dkg šećera u prahu
1 vanili šećer
1/2 kg mascarponea
2,5 dcl vrhnja za šlag
30 piškota
mlijeko
instant kava ili jača turska
rum

Priprema:
Žumanjke umutiti sa šećerom, vanili šećerom i kuhati na pari dok se krema ne počne zgušnjavati (cca. 15 minuta). Ostaviti kremu da se ohladi. Za to vrijeme umutit vrhnje za šlag i dodati ga mascarponeu, a zatim dodati kremu od žumanjak i sve dobro promiješati.
Mlijeko malo zgrijati  i dodati mu instant kavu i malo ruma (ja to radim od oka sve zavisi koliko će mi piškote popiti tekućine).
Polovicu piškote namakati u pripremljenu tekućinu i slagati na pladanj, namazati sa pola kreme, zatim opet poslagati namočene piškote i na kraju krema.
Ohladiti u hladnjaku, najbolje preko noći.
Prije posluživanja posipati kakakom u prahu.




Primjedbe

Autor J e l e n a rekao je…
Ništa lepše nego Tiramisu leti. ja stavim Amareto u kombinaciju i to mi je šlag na torti!
Korisnik Anonimno rekao je…
Odličan recept, obožavam Tiramisu!
Jako ti je lijep blog, imaš puno recepata i lijepih fotkica.

Puno pozdrava:)
Autor Marija rekao je…
*Jelena morat ću probati tu kombinaciju.
+Hvala ti Zondra Art
Autor Cooking Elena rekao je…
Buono il tiramisù, non smetterei mai di mangiarlo!
Autor Marija rekao je…
Grazie Elena
Autor Maja rekao je…
Potpisujem Jelenu! Divan Tiramisu, obožavam ga ljeti mada paše u svako godišnje doba, a Amaretto mu daje posebnu notu :)
Odlično izgleda!