Munchmallow


Biskvit:
5 žumanjka
2 dcl šećera
1 dcl ulja
2 dcl mlijeka
2 dcl brašna
2 žlice kakaa
1 pecilni prašak

Šaum:
5 bjelanjak
2 dcl šećera

Glazura: 
15 dkg čokolade za kuhanje ili neke sa većim postotkom kakaa
2 žlice ulja
malo mlijeka
 
Priprema:
Za biskvit dobro umutiti žumanjke sa šećerom, te dodavati jedan po jedan sastojak (ulje, mlijeko, brašno, kakao i pecilni prašak).
Staviti u namazan lim i peći u zagrijanoj pećnici na 200 C cca 20 minuta.
Dok se kolač peče umutit bjelanjke do pola pa dodati šećer i mutiti dok se šećer ne rastopi.
Tu smjesu rasporediti po još vrućem kolaču.
Kolač nazad staviti u pećnicu na 50 C još pola sata da se bjelanjci posuše.
Za glazuru rastopiti čokoladu sa uljem i mlijekom i preliti preko toplog kolača.

Kolač dobro ohladiti u frižideru i rezati sa nožem prethodno namočenim u vruću vodu.

Primjedbe

Autor jubistacha rekao je…
Ovo je kolac iz mog djetinjstva... Zamolit cu mamu da mi ga napravi kada budem kod njih. Sestra i ja bi ga podijelile. Ona bi jela biskvit a ja gornji dio :)
Prekrasan je.
Autor Marija rekao je…
Da, da još sam ga radila kao cura, pa kad zagrižeš a ono cijeli komad čokolade sklizne sa vrha.
Autor Andrea rekao je…
Odlično izgleda, ja ga nikad nisam radila ali mislim da bi mi se jako svidio. :)