Domaći kruh

Nema mi draže nego miris kruha koji se širi stanom dok se peče, a tek okus one fine hrskave korice dok je još topla premazana maslacem. Na slici je naravno kriška premazana Nutelom jer klinci bez nje ne mogu živjeti, moj mali samo kaže ja bi čokoladu za večeru.

Sastojci:
80 dkg glatkog brašna (polubijelo, bijelo)
20 dkg raženog brašna (integralnog, graham..)
1,5 žlica soli
2 žlice šećera
7,5 dkg maslaca
6,5 dcl mlakog mlijeka
1 friška germa

Premaz:
maslac

Priprema:
U veću posudu staviti brašno, sol i šećer, te promiješati. Dodati maslac (ja ga naribam na ribež) mlako mlijeko u kojem razmutiti germu.
Sve zajedno promiješati žlicom, a zatim dobro izmjesiti da tijesto bude jednolično.
Ako se tijesto lijepi dodati malo brašna.
Staviti nazad u posudu, prekriti krpom i ostaviti da odstoji 25 minuta.
Kad se tijesto diglo podijeliti ga nožem na dva dijela i lagano oblikovati u dvije štruce.
Staviti u namazani lim i zarezati nožem na par mjesta. Prekriti krpom i ostaviti još 25 minuta da odmara.
Mogu se koristiti dva kalupa za kruh pa se dobiju dvije odvojene štruce ili tepsija veličine pola pećnice.
Pećnicu zagrijati na 200 C i staviti kruh da se peče cca 40 minuta. (Ako vam se odozgora počne jako rumeniti prekrite ga alu folijom i nastavite peći).


Još vrući kruh izvaditi iz kalupa i premazati ga maslacem.

Primjedbe

Autor Andrea rekao je…
Ni meni nema bolje stvari od tek pečenog domaćeg kruha, a ovaj tvoj izgleda jako dobro. :)