Saher kolač



Ovaj kolač radila sam puno puta sa klasičnim sastojcima, odlučila sam neke sastojke zamijeniti i ispao je odličan.


Sastojci:
 2 jaja
10 dkg agava sirupa
10 dkg meda (livada, bagrem)
25 dkg oštrog brašna
2,5 dcl zobenog mlijeka
2 dcl ulja
1 pecilni prašak
5 dkg gorkog kakaa

Preljev:
pekmez od marelica
malo vode

Glazura:
15 dkg tamne čokolade (50% kakaa)
malo zobenog mlijeka
žlica ulja

Priprema:
Odvojiti žumanjke od bjelanjka. Bjelanjke istući u čvrsti snijeg i staviti sa strane, a u žumanjke stavljati sastojke po redu i miješati s mikserom. Na kraju lagano žlicom umiješati snijeg od bjelanjaka. Smjesu istresti u pobrašnjenu tepsiju i staviti u prethodno zagrijanu pećnicu na 200 C cca 20 minuta (provjeriti čačkalicom).
Na topli kolač staviti pekmez razrijeđen sa malo vode i na to glazuru od čokolade.



Primjedbe

Autor Mimi rekao je…
Super kolac! Nisam ga pravila sa ovim sastojcima, ali vredelo bi probati...
Pozdrav! :)
Autor mignonne rekao je…
Na slici mi izgleda divno socno, verujem da je takav i kad se proba... a jos ako je pekmez domaci, divotaaa!:))
Autor Maja rekao je…
Izgleda tako divno sočno, sviđa mi se eksperiment sa sastojcima :)
Autor Nina rekao je…
odlični kolaček, predivno izgleda
Autor Tamara rekao je…
skroz sam zaboravila na ovaj kolač, nekad sam ga vrlo često radila.krasne su ti kocke