Prosorižoto s puretinom

Ovo je jučerašnji brzinski ručak, kad ne znam što bi na brzaka skuhala pomiješam sve što mi dođe pod ruku i što se nađe u frižideru.





Sastojci:
1/2 kg purećih prsa
1 crveni luk
1 tikvica
2 mrkve
češnjak
1 veća rajčica ili sok od rajčice
sol
Riža, proso

Priprema:
Luk i mrkvu izrežemo na kockice i prodinstamo, dodamo puretinu izrezanu na prutiće i pirjamo. U međuvremenu dodamo rajčicu izrezanu na kockice, izrezanu tikvicu i naribani češnjak. Začinimo solju, dolijevamo vode prema potrebi i krčkamo dok meso ne omekša cca 30 minuta. Ako je saft prerijedak dodamo malo brašna ili gustina.

Dok se meso kuha skuhamo u posebnoj posudi rižu i proso. Ja sam ih kuhala zajedno (pola količine riže i pola prosa) jer im treba isto vremena da budu gotovi.

Posluživanje:
Kuhanu rižu i proso promiješati sa mesom da se sve lijepo prožme. Poslužiti posuto parmezanom i uz salatu (matovilac, zelena salata..).
Ja sam uz to još skuhala i malo brokule.






Primjedbe